Bostonsofa - kontakt

INFOLINIA Sklep internetowy
+48 664 177 110
+48 506 895 006
zamowienia@bostonsofa.pl


Salon Bostonsofa Rzeszów
Galeria DEXA, stoisko 17
Aleja Armii Krajowej 4A
35-304 Rzeszów

tel. +48 664 177 110

zamowienia@bostonsofa.pl

pon-pt 900- 1700
sobota 900- 1400


Salon Bostonsofa Janki
Aleja Krakowska 30
05-090 Janki k. Warszawy

tel. +48 664 177 333

janki@bostonsofa.pl

pon-pt 1100- 1900
sobota 1000- 1500
niedziele handlowe 1000- 1500


Magazyn Rzeszów
ul. Wspólna 2
35-205 Rzeszów

tel. +48 735 976 966
magazyn@bostonsofa.pl


Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli zakupione w naszym sklepie meble mają wady fabryczne prosimy o kontakt z obsługą sklepu oraz o przesłanie zdjęć i opisu problemu na adres: zamowienia@bostonsofa.pl

Po otrzymaniu kompletnej dokumentacji dotyczącej reklamacji przystąpimy do jej realizacji.

W ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacyjnego i poinformujemy Cię o tym. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie niezwłocznie przystąpimy do naprawy lub wymiany wadliwych elementów.

Prawo do odstąpienia od umowy kupna.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania towaru. Po odstąpieniu od umowy należy zwrócić towar w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Zwracany towar należy przesłać we własnym zakresie do naszej siedziby do Rzeszowa. Koszt transportu zwracanego towaru leży po stronie Klienta.

W celu odstąpienia od umowy bardzo prosimy o wypełnienie “Oświadczenia o odstąpieniu od umowy” oraz przesłania go:

  • pocztą elektroniczną na adres zamowienia@bostonsofa.pl lub

  • pocztą na adres: Bostonsofa Paweł Seroka, ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów

Pieniądze zostaną wpłacone na konto podane w formularzu zwrotu. Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient. Przesyłki pobraniowe lub na koszt odbiorcy kierowane do nas nie będą odbierane.

“Oświadczenie o odstąpieniu od umowy” można pobrać >>tutaj>>

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Sklep internetowy Shoper Premium