Polub nas na Facebooku!
 

Chcesz DARMOWĄ DOSTAWĘ
na wszystkie preparaty?
Kliknij LUBIĘ TO!
a prześlemy Ci kod rabatowy!

Częste pytania - FAQ

Tutaj będziemy systematycznie dodawać odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące mebli oraz funkcjonowania naszego sklepu online.

Nie wiesz, z jakich komponentów składa się wybrany mebel, czy będzie odpowiedni akurat dla Ciebie, jak przebiega procedura płatności, w jaki sposób towar do Ciebie dotrze, ile trzeba czekać na zamówiony towar lub nie wiesz czegokolwiek innego, co dotyczy naszej działalności? Nie przejmuj się, tylko czym prędzej do nas napisz na adres janki@bostonsofa.pl, a my zamieścimy odpowiedź w tym dziale, z której skorzystają też inni.

 

1. Pytanie: Czy zamawiając meble dostarczane przez kuriera/firmę spedycyjną kierowca pomaga wnieść je do domu?

Odpowiedź: Kierowcy nie mają takiego obowiązku. Można czasami trafić na bardziej uprzejmego i pomocnego kierowcę, ale wnoszenie towaru do domu nie leży w jego obowiązkach.

Na pomoc przy wniesieniu możecie Państwo liczyć przy naszej firmowej dostawie. Jest też możliwość wysłania pomocnika, który wraz z kierowcą wniesie do Państwa meble i zabierze opakowania. Koszt tej usługi zależy od Państwa lokalizacji. Dostawy na terenie Warszawy i okolic, na Podkarpaciu oraz wzdłuż trasy Rzeszów-Warszawa realizujemy najczęściej własnym transportem.

Jeśli potrzebujesz dostawę z wniesieniem w innej, niż wymieniona, lokalizacji – prosimy o kontakt z nami lub naszym firmowym salonem w Jankach pod numerem +48 22 720 11 10.

 

2. Pytanie: Mam drzwi wejściowe o szerokości 80 cm. Czy sofa Boston przejdzie przez takie drzwi?

Odpowiedź: Tak. Dzięki nowatorskiemu podejściu meble z funkcjami relaks zostały tak zaprojektowane, że sofy czy fotele bez przeszkód da się wnieść, nawet przez znacznie węższe drzwi (np. 60 cm). Dotyczy to wszystkich serii naszych mebli (Alabama, Alabama Bis, Alaska, Boston itd.).

 

3. Pytanie: Czy można zamówić narożnik Alabama Bis w innej konfiguracji, niż u was na stronie?

Odpowiedź: Tak, istnieje praktycznie nieskończenie wiele kombinacji przy narożnikach z funkcjami relaks (Alabama Bis, Boston, L.A). W tych narożnikach występują trzy elementy:

1. 1R - boczne (lewe lub prawe) siedzisko z funkcją relaks
2. 1M - siedzisko środkowe stałe - bez funkcji relaks
3. C - element narożny, który łączy lewą i prawą stronę.

Z tych elementów możemy tworzyć dowolne konfiguracje, z tym że najmniejsza konfiguracja to 1R+C+1M+1R lub odwrotna, czyli 1R+1M+C+1R.

 

4. Pytanie: Nie wiem jaki kolor wybrać, jak możecie mi pomóc?

Odpowiedź: Nasze meble oferujemy w kilkunastu wybarwieniach, tak aby każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Dla klientów, którzy nie są pewni swojego wyboru lub chcieliby dobrać idealny odcień pasujący do ich wnętrz, oferujemy możliwość bezpłatnego wysłania próbek skór w interesujących ich kolorach. Wystarczy podać nam dane adresowe, a próbki w ciągu kilku dni trafią pod wskazany adres.

 

5. Pytanie: Chciałem zamówić narożnik, ale na stronie macie termin realizacji 12-16 tygodni. Nie można tego przyspieszyć?

Odpowiedź: Niestety, ale są to prawdziwe terminy realizacji zamówień. Współpracujemy z jednym z największych producentów mebli skórzanych z funkcjami relaks na świecie. Zakład produkcyjny znajduje się w południowych Chinach. Poza naszą firmą fabryka ta produkuje meble dla wielu innych producentów oraz dystrybutorów mebli głównie w UE oraz Ameryce Północnej. Sam okres wyprodukowania mebli to ok. 6-8 tygodni. Pozostały czas związany jest z logistyką - czyli transportem drogowym oraz morskim.

W stałej ofercie posiadamy popularne modele zestawów wypoczynkowych z serii Alabama, Alabama Bis, Boston, Montana w najchętniej wybieranych kolorach skór. Te meble mogą zostać dostarczone na terenie całego kraju w ciągu kilku dni.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl