Bostonsofa - kontakt

INFOLINIA Sklep internetowy
+48 664 177 110
+48 506 895 006
zamowienia@bostonsofa.pl


Salon Bostonsofa Janki
Aleja Krakowska 30
05-090 Janki k. Warszawy

tel. +48 664 177 333

janki@bostonsofa.pl

pon-pt 1100- 1900
sobota 1000- 1500
niedziela* 1000- 1500


Magazyn Rzeszów
ul. Wspólna 2
35-205 Rzeszów

tel. +48 735 976 966
magazyn@bostonsofa.pl


Częste pytania - FAQ

Tutaj będziemy systematycznie dodawać odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące mebli oraz funkcjonowania naszego sklepu.

Masz pytanie lub sugestię? Napisz do nas na adres marketing@bostonsofa.pl. Twoje uwagi są dla nas cenne.

 

1. Pytanie: Czy zamawiając meble dostarczane przez kuriera/firmę spedycyjną kierowca pomaga wnieść je do domu?

Odpowiedź: Kierowcy nie mają takiego obowiązku. Można czasami trafić na bardziej uprzejmego i pomocnego kierowcę, ale wnoszenie towaru do domu nie leży w jego obowiązkach.

Przy zakupie mebli masz możliwość wyboru dwóch rodzajów dostaw: "Pod dom" lub "Dostawa z wniesieniem". Pierwsza jak nazwa wskazuje dotyczy dostawy mebli pod dom, tam gdzie jest to możliwie najbliższe. Jeśli mieszkasz w bloku i nie ma możliwości podjazdu pod klatkę dla samochodu dostawczego kierowca dostarczy przesyłkę w możliwie najbliższym miejscu. Kierowcy nie wjadą po chodniku pod klatkę jeśli nie ma tam drogi. Proszę wziąć to pod uwagę przy wyborze dostawy. "Dostawa z wniesieniem" polega na tym , że przyjeżdża dwuosobowa obsada, która wnosi meble do domu/mieszkania, wypakowuje je i na życzenie klienta zabiera opakowania. Jeśli rozważasz możliwość zwrotu mebli zalecamy zachowanie opakowania, które ułatwi Ci bezpieczne odesłanie mebli. 

 

2. Pytanie: Mam drzwi wejściowe o szerokości 80 cm. Czy sofa Boston przejdzie przez takie drzwi?

Odpowiedź: Tak. Dzięki nowatorskiemu podejściu meble z funkcjami relaks  zostały tak zaprojektowane, że sofy czy fotele bez przeszkód da się wnieść, nawet przez bardzo wąskie drzwi (np. 60 cm). Dotyczy to wszystkich naszych mebli (Alabama, Alabama Bis, Alaska, Boston itd.). Jeśli chodzi o narożniki oraz mebli innych producentów niż Bostonsofa szerokość drzwi musi być większa, jak i większa musi być szerokość ciągu komunikacyjnego za drzwiami (klatka schodowa, korytarz, schody). W przypadku zakupu narożników zalecamy konsultację e-mailową (zamowienie@bostonsofa.pl) lub telefoniczną 664 177 110. 

 

3. Pytanie: Czy można zamówić narożnik Alabama Bis w innej konfiguracji, niż u was na stronie?

Odpowiedź: Tak, istnieje praktycznie nieskończenie wiele kombinacji przy narożnikach z funkcjami relaks (Alabama Bis, Boston, L.A). W tych narożnikach występują trzy elementy:

1. 1R - boczne (lewe lub prawe) siedzisko z funkcją relaks
2. 1M - siedzisko środkowe stałe - bez funkcji relaks
3. C - element narożny, który łączy lewą i prawą stronę.

Z tych elementów możemy tworzyć dowolnie długie konfiguracje, z tym że najmniejsza konfiguracja to 1R+C+1M+1R lub odwrotna, czyli 1R+1M+C+1R.

 

4. Pytanie: Nie wiem jaki kolor wybrać, jak możecie mi pomóc?

Odpowiedź: Nasze meble oferujemy w kilkunastu wybarwieniach, tak aby każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Dla klientów, którzy nie są pewni swojego wyboru lub chcieliby dobrać idealny odcień pasujący do ich wnętrz, oferujemy możliwość zamówienia próbek skór w interesujących ich kolorach. Kliknij tutaj aby zamówić taki próbnik. 

 

5. Pytanie: Znalazłam u  was na wyprzedaży fotel, który mi się podoba, ale chciałabym fotel nowy?

Odpowiedź: Meble z działu Wyprzedaży to produkty nowe, pełnowartościowe, objęte 2 letnią gwarancją. Fotele i sofy, które oferujemy w niższych cenach pochodzą np. z zestawów 3+1+1, z których sprzedała się wyłącznie sofa lub same fotele. Meble te nie pochodzą również z ekspozycji, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone.  

 

6. Pytanie: Czy wszystkie meble Bostonsofa są skórzane?

Odpowiedź: Meble, które oferujemy produkowane są w technologii łączenia naturalnej skóry bydlęcej z wysokiej jakości ekoskórą. Elementy użytkowe, jak: oparcia, siedziska, podłokietniki i podnóżki  wykonane są z naturalnego komponentu. Boki i tyły naszych mebli to ekoskóra.

Na życzenie Klienta istnieje możliwość zamówienia mebli w całości wykonanych ze skóry naturalnej. Dopłata do realizacji takiego zamówienia wynosi 20%. 

 

7. Pytanie: Chciałem zamówić komplet, ale na stronie macie termin realizacji 14-18 tygodni. Nie można tego przyspieszyć?

Odpowiedź: Niestety, ale są to prawdziwe terminy realizacji zamówień. Współpracujemy z jednym z największych producentów mebli skórzanych z funkcjami relaks na świecie. Zakład produkcyjny znajduje się w południowych Chinach. Poza naszą firmą fabryka ta produkuje meble dla wielu innych producentów oraz dystrybutorów mebli głównie w UE oraz Ameryce Północnej. Sam okres wyprodukowania mebli to ok. 8-10 tygodni. Pozostały czas związany jest z logistyką - czyli transportem drogowym oraz morskim.

W stałej ofercie posiadamy popularne modele kanap, sof i foteli w najchętniej wybieranych kolorach skór. Te meble mogą zostać dostarczone na terenie całego kraju w ciągu kilku dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Sklep internetowy Shoper Premium