
INFOLINIA Sklep internetowy
+48 664 177 110
+48 506 895 006
zamowienia@bostonsofa.pl
Salon Bostonsofa Rzeszów
Galeria DEXA, stoisko 17
Aleja Armii Krajowej 4A
35-304 Rzeszów
pon-pt 900- 1700
sobota 900- 1400
Salon Bostonsofa Janki
Aleja Krakowska 30
05-090 Janki k. Warszawy
pon-pt 1100- 1900
sobota 1000- 1500
niedziele handlowe 1000- 1500
Magazyn Rzeszów
ul. Wspólna 2
35-205 Rzeszów
tel. +48 735 976 966
magazyn@bostonsofa.pl

Krok 1 - Wybór produktów
-
przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
-
przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
-
pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
-
po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
-
jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
-
w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
-
zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
-
klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
-
wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
-
jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
-
potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
-
jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
-
jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
-
podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
-
brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
-
możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
-
-
wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
-
aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
-
ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
-
po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
-
kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
-
odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
Jeśli szukany produkt lub jego konfiguracja nie została znaleziona w naszym sklepie skontaktuj się z nami. Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie +48 506 895 006 oraz poprzez email info@bostonsofa.pl. Przed zakupem uzgodnimy wszystkie detale i prześlemy Ci formularz zamówienia uwzględniający wszystkie Twoje wybory do zatwierdzenia.